Понеділок, 13.05.2024, 17:01
Вітаю Вас Гість | RSS

ВОЛИНЯК

Категорії розділу
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2010 » Грудень » 5 » ДАІ повністю розв'язала собі руки
13:49
ДАІ повністю розв'язала собі руки
У жовтні Департамент ДАІ України зробив відразу кілька неприємних сюрпризів і нововведень для автолюбителів.
Ідеться в першу чергу про скасування раніше прийнятих нормативних актів, що регулювали діяльність співробітників ДАІ, а також про повернення на українські простори спецпідрозділу "Кобра", раніше з ганьбою розформованого.

25 жовтня 2010 року прес-служба Департаменту ДАІ оголосила про скасування відразу трьох нормативних актів "у зв'язку з приведенням нормативно-правових актів МВС, що регламентують діяльність ДАІ, у відповідність до законодавства України". Ідеться про наказ МВС №549 від 27.10.2008 "Про деякі питання організації виконання обов'язків працівниками ДАІ"; про розпорядження МВС №466 від 21.05.2009 "Про організацію роботи підрозділів ДАІ з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису"; а також про вказівку МВС №335 від 03.04.2009 "Про використання технічних приладів контролю за дотриманням водіями вимог Правил дорожнього руху".

Водіям нічого хорошого від скасування цих нормативних актів чекати не доводиться, тому що дані нормативні акти наказували інспекторам ДАІ таке:

- при несенні патрульної служби використовувати тільки службовий транспорт ДАІ;

- контролювати учасників дорожнього руху з використанням приладів, оснащених функцією фото- і відеозйомки, тільки у форменому одязі;

- документувати порушення швидкісного режиму з урахуванням місць концентрації ДТП, скоєних із цієї причини;

- контролювати дотримання водіями Правил дорожнього руху лише в місцях, видимих водіями;

- виключити випадки безпідставної зупинки транспортних засобів;

- виключити випадки документування порушень установленого швидкісного режиму на відстані менш ніж 1000 метрів від початку населеного пункту або від місця установки відповідного дорожнього знака;

- виключити випадки складання адміністративних протоколів на водіїв транспортних засобів без доведення їхньої вини чи без наявності достатніх доказів вчинення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, свідчень свідків тощо);

- виключити випадки документування порушень правил дорожнього руху, скоєних у результаті неналежного утримання проїзної частини (виїзд на зустрічну смугу для об'їзду перешкод, ям тощо);

- встановлювати спеціальні дорожні знаки на ділянках вулиць і доріг, де ведеться контроль за дотриманням водіями ПДР із використанням працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і відеозапису;

- під час винесення постанови про накладення стягнення за адміністративне правопорушення неухильно дотримуватися вимог статей 33, 34 Адмінкодексу;

- у ході документування ДТП виключати випадки неякісного оформлення матеріалів (внесення у схеми ДТП неправдивої, хибної або неповної інформації, ігнорування свідчень свідків і очевидців), що призводить до поверхневого та необ'єктивного розгляду таких справ;

- з урахуванням вимог п. 12.8 ПДР виходити з пропозиціями до власників вулиць і доріг щодо підвищення на магістральних вулицях населених пунктів максимально дозволеної швидкості руху до 80 км/год. шляхом установлення відповідних дорожніх знаків;

- мати при собі під час несення служби не більше 100 грн. (для спрощення контролю випадків хабарництва) тощо.
Фото: PHL
ГАИ дозволили зупиняти водіїв завжди і всюди
Фото: PHL
ГАИ дозволили зупиняти водіїв завжди і всюди

Тут усі коментарі зайві. Причому, мабуть, це лише початок, у Департаменті ДАІ вирішили розібратися в питанні безпричинної зупинки автомобілів співробітниками Державтоінспекції.

У законі "Про міліцію" сказано, що працівники міліції мають право зупиняти транспортні засоби у трьох випадках: при порушенні правил дорожнього руху, за наявності ознак технічної несправності транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також за наявності відомостей про те, що ТЗ використовується з протиправною метою. Питання про зупинку "для перевірки документів" давно закрили: по-перше, така причина не передбачена Законом "Про міліцію". По-друге, відповідно до п. 2 ст. 11 цього ж документу міліція має право перевіряти у громадян документи лише при підозрі у скоєнні правопорушень.

Однак Інструкція, затверджена відомим наказом №111 від 27 березня 2009 р., замість трьох передбачених Законом причин для зупинки "дозволила" цілу дюжину, а заборона на зупинку транспортних засобів без наявних на те підстав, прописана в Законі, з наказу №111 просто зникла. Департамент ДАІ наполягає, що безпричинні зупинки цілком законні й корисні для профілактики. Раптом зразковий водій не має права на керування автомобілем або перебуває в нетверезому стані тощо. Додати нічого...

Але й цього ДАІ здалося мало і, щоб втілити свої грандіозні плани, вона відродила спецпідрозділ "Кобра", яке було з ганьбою розігнане.

Наказ про створення спецпідрозділу вже підписав міністр внутрішніх справ Анатолій Могильов. Хоча офіційно нова структура називатиметься Загоном міліції особливого призначення при Департаменті ДАІ (ЗМОП), її функції і повноваження будуть ідентичні до тих, які до 2008 року виконували бійці "Кобри".

Зокрема, основним завданням ЗМОПу ДАІ буде реагування на ті чи інші надзвичайні ситуації на дорогах України. Особливу увагу буде приділено регіонам із криміногенною обстановкою, високою аварійністю та слабкою культурою водіння. Крім того, в обов'язки відтвореної "Кобри" увійде супровід урядових делегацій і вищих посадових осіб.

У Департаменті ДАІ повідомили, що до спецзагону увійдуть 4 відділення й 162 співробітника з позитивним досвідом служби в державтоінспекції та структурах особливого призначення - "Беркуті", "Соколі" та інших.

Оновлений загін має представницький вигляд - білі сорочки, значки, напис МВС, замість ДПС на капоті патрульного автомобіля і максимальні повноваження на дорогах - від перевірки водійських прав до обшуку на наявність зброї та наркотичних речовин.

Старенькі автомобілі, машини бюджетного класу спецзагін цікавитимуть мало. Інспектори зупинятимуть і перевірятимуть транспорт представницького класу, з "багатими" номерами. І окремим рапортом передаватиметься інформація в міністерство для вжиття заходів щодо порушників.

Спецпідрозділ підпорядковуватиметься тільки міністру внутрішніх справ і керівнику Департаменту ДАІ. За порушення "кобрівці" штрафуватимуть навіть колег у погонах - на загальних підставах. Причому в листопаді за колегами з мигалками збираються стежити особливо пильно, оскільки міністр оголосив місячник культури водіння серед правоохоронців.

Зі скасування цілої низки нормативних актів, а також відродження спецпідрозділу "Кобра" видно, що Департамент ДАІ рішуче бореться зі здоровим глуздом і культурою поведінки на дорогах. З регулюючого органу ДАІ, практично, перетворюється на машину для репресій на дорогах.


http://auto.tochka.net/6106-gai-polnostyu-razvyazala-sebe-ruki


Категорія: Точка зору | Переглядів: 2149 | Додав: nik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Fleliburi  
0
You can take one photo to expose for the sky and another one to expose for the foreground. It's the same as the gradient example: Anything that was dark was made darker.

My Great Web page